PR-CV 320 SONEJA - LA DEHESA

1 valoració

15-02-2006
20-02-2008

• Curs mitjà del riu Palància (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)
  • Curs mitjà del riu Palància (ZEC - Zona de Especial Conservació)
  • La Dehesa (Paratge Natural Municipal)
  • Serra d'Espadà (ZEPA - Zona d'Especial Protecció per a les Aus)

PR-CV 63.7 - Cruce Ctra. CV 320 - Cruce Caminos al dinal de la granja de avestruces - Vía pecuaria Cordel de Castellnovo - Rambla de Jallar - Pista pla de almaroz - Inicio camino circular - Pista barranco del Escorrador - Camino de la Dehesa - Balsa de la Dehesa - Mina de Barita Canasta

Eixim de Soneja per la CV-230 travessant el riu Palància i agafant un desviament a la dreta després de 150 metres, seguim en direcció aquest fins a arribar a la vereda de Sant Llúcia, on girem a l'esquerra per a seguir pel camí de la Pineda fins a arribar al cordell del Castellnovo on girem a l'esquerra seguint la vereda fins a arribar al camí de la Moratilla que ens porta a la colada d'Alfondeguilla, girem a la dreta i seguim el camí 350 m i girem a l'esquerra creuant la rambla d'Azuébar i el camí de la Font dels Bolós, seguint el camí del Pou de Almaroz, passant per la finca de les Palomillas i creuant el barranc de les Juncares, una vegada creuat el barranc, girem a l'esquerra pel camí de Almaroz, 600 metres després de creuar el barranc, abandonem el camí de Almaroz girant a la dreta, quan creuem el barranc del Pinastre tindrem a nostra l'esquerra el camí que envolta la muntanya del Toll Devesa, nosaltres seguim rectes en direcció aquest seguint el camí de la Devesa que ens porta a la Llacuna de la Devesa, després de la llacuna seguim pel camí dels Juncaricos per a tancar el cercle entorn a la muntanya del Charco de la Devesa on acaba el sender.