PR-CV 46 CALLOSA D´EN SARRIÀ - TÀRBENA - CASTELL DE CASTELLS

03-06-2003
0848-1; 0822-3; 0821-4

Informació meteorològica:

Callosa d´en Sarrià - Algar - Penya de les Cabres - Tàrbena (enlace PR-CV 145 y 146) - Bijauca - Plans d´Aialt (enlace PR-CV 49) - Castell de Castells (enlace PR-CV 49, 150, 168)

Eixim de Callosa (Enllaç PR-CV 45,49) al costat de la residència de la tercera edat. Prenent el camí vell d´Algar ens dirigim cap al cementeri, allí prenem la carretera al riu Algar (Enllaç PR-CV 48) fins a arribar a un pont que travessa el riu, nosaltres no el fem sinó que prenem el camí de l'esquerra per a creuar-lo 200 metres després. Seguim per uns camins entre cultius fins a arribar a la Penya els Cabres i d'ací aconseguir Tàrbena (Enllaç PR-CV 145, 146). Partim del poble per la carretera CV-752, als tres quilòmetres prenem el camí de l'esquerra fins al Coll de Bijauca. En arribar a Plans d´Aialt s'enllaça amb el PR-CV 49. Des d'allí iniciem la baixada a Castell de Castells, 500 metres abans del Poble prenem el camí de l'esquerra, de terra des del seu inici, per a dirigir-nos al Coll de Castellet, per a baixar fins a l'àrea recreativa Font de la Bota (Enllaç amb el PR-CV 49, 150, 168).