SL-CV 70 BARRANCO DE VASALL

28-03-2004
20-02-2008
agost de 2019

Se recomienda consultar la regulación y/o autorización para el uso de los senderos en estos espacios naturales protegidos en la web de la Conselleria de Agricultura, Desarrollo Rural, Emergencia Climática y Transición Ecológica

• Curs Alt del riu Millars (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)
  • Serra d'Espadà (Parc Natural)

Toga - Pilón de Espadilla - Pilón de Torrechiva

Des de la població de Toga, seguint el camí del cementeri, ens dirigim als pilons d'Espadilla i Torrechiva seguint el barranc del Pairo.

En el Km. 18,3 de la Ctra. CV 20, al costat de la població de Toga, es troba el panell informatiu d'inici del sender. Després d'uns 200 metres per pistes asfaltades, arribem a un pal amb senyals de direcció, al costat del cementeri.

Des d'ací fins al final de recorregut seguirem en ascens un camí tradicional actualment recuperat per a aquest fi. El dibuix d'aquest camí de ferradura en contínua ascensió és molt interessant, sobretot a l'hora de traçar les corbes per a fer-ho més suau.

Creuem diverses vegades el barranc, a més de portar-lo paral·lel al llarg de tot el trajecte, fins a deixar-lo a la nostra esquerra i arribar als pilons de Espadilla i Torrechiva on hi ha sengles pal de direcció i ubicació.