PR-CV 39.1 SAN LLORENÇ - MIRADOR

Entitat promotora: Centre Excursionista de Tavernes de la Valldigna

1 valoració

Recorregut que ens permet passar per l'àrea recreativa i la ermita de Sant Llorenç per acostar-se després al mirador de la Mediterrània.

15-10-1994
juliol de 2022

• Serra de Corbera (ZEC - Zona de Especial Conservació)
  • Sierra de Corbera (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)

Dipòsit d’aigua (PR-CV 39) – Paratge de Sant Llorenç – Camí del Portixol – Mirador de la Mediterrània – Camí del Mirador (PR-CV 39)

Des del dipòsit d'aigua baixem per unes escales i una senda fins l'àrea recreativa de Sant Llorenç. Continuem baixant per la carretera fins l'encreuament del camí del Portixol que prenem a la esquerra fins el pas inferior de la autopista A7, on tenim l'oportunitat d'acostar-se als «ullals grans». Seguim pel camí de la esquerra que passa pel mirador de la Mediterrània al que podem accedir per unes escales. La variant continua pel camí del Mirador fins enllaçar amb el traçat principal del PR-CV 39.