PR-CV 433 CAMINO DE SAN PASCUAL

Entitat promotora: Ayuntamiento de Aspe

15-04-2015
agost de 2020

Carretera CV-845 Camino Carrasca - Rambla del Río - Hondo de las fuentes - Cruz de Orihuela - Teatro Wagner - Casa del Cisco - Alameda del Río Tarafa - Rafa de Perceval - Molino Meseguera - Camino Qincoces

Iniciem la senda per camí asfaltat entre hortes i cases de camp per traçat pràcticament recte. Al poc de començar cal destacar, com a lloc d'interés, la Canal de Ferro (s. XIX). En aquest punt ens creuem amb el PR-CV 444 però seguirem recte pel camí asfaltat fins a arribar a Hondón de las Fuentes, on de nou ens creuem amb el PR-CV 444. Continuarem per l'Avinguda 3 d'agost cap al centre de la ciutat seguint traçat recte fins a arribar a una rotonda on seguirem per l'Avinguda de Castelar, on trobem el Teatre Wagner. Al final de l'avinguda seguirem pel Carrer Sant Pere i seguidament pel Carrer San José fins a arribar a la Casa del Cisco. En aquest punt girem a la dreta per a continuar pel Carrer Lepant. A uns 300 metres girem a l'esquerra per a baixar al Riu Tarafa i a l'Albereda del riu, ací s'uneix la nostra senda amb el PR-CV 444 que comparteix recorregut. Des d'aquest punt la senda discorre paral·lela al Riu Tarafa. En aquest tram que és pista de terra i grava, passarem al costat de l'Assut de Perceval i més endavant pel Molí de Meseguera fins a arribar al Camí Quincoces, on trobem el final del nostre recorregut.