SL-CV 43 SENDERO LOCAL D'AIELO DE RUGAT

Entitat promotora: Ayuntamiento de Aielo de Rugat

Estat de l'homologació: Control de qualitat condicionat

Després de les revisions efectuades per part dels tècnics de senders, aquest sender ha sigut 'condicionat' en detectar-se algunes deficiències de senyalització horitzontal (marques de pintura) i/o vertical (pals direccionals i panells informatius) o de continuïtat per a ser recorregut seguint exclusivament les senyals. Aquest fet ha sigut comunicat al promotor del sender.
Per seguretat, i mentre duren els treballs d'adequació, es recomana extremar l'atenció en el seguiment del recorregut. A més, els esports de muntanya impliquen riscos derivats de la pròpia activitat i de l'entorn en el qual es realitzen, que són assumits totalment per cada esportista, per a això han de formar-se, planificar-se, equipar-se adequadament i fer un ús responsable dels senders.

Aquest sender principalment és una senda circular quedant en el centre el Tossal Redó amb 745 m d'altitud, prendrem trams de pista per bancals de cultiu i majorment bosc, creuant barrancs i diverses fonts al nostre pas.

15-11-2001
juliol de 2017

Inicio - Cami d'Aielo nº 2 - Molí d'Aielo - Font de la Pasta - Caseta del Magre - Desvio Castell de Rugat - Barranco del Collado - Font de Ferri - Cruce el Calvari - Ayuntamiento - Final - Camí d'Aielo nº 2

Partim des del principi del Camí d'Aielo direcció l'antic Molí d'Aielo, pel camí travessant camps de cultius, passarem junt un depòsit d'aigua i seguirem per la pista, al nostre pas trobarem en el km 1 la primera font, la Font de la Pasta i ens desviarem a la nostra esquerra pel camí que ens porta direcció a la Orxa, paral·lels al Barranc del Castell, un tram que abandonarem just abans d'arribar a la Caseta del Magre, seguirem la pista fins al km 2,6 aprox. per a endinsar-nos per sendes en el bosc direcció Barranc del Tossal. A 1 km tornarem a trobar la pista que ens portarà fins a la Font de Ferri, després de 200 metres aprox. pel Barranc del Tossal enllaçarem amb el Camí del Tossal Redó que ens dirigeix fins a la població.