GR 239 E05 LA FONT DE LA FIGUERA - LÍMIT PROVINCIAL ALBACETE

Entitat promotora: Asociación de Amigos del Camino de Santiago

1 valoració

Últim tram homologat del GR 239 del Camí de Sant Jaume de Llevant en terres valencianes que segueix per terres manxegues fins a Almansa.

15-07-2009
01-09-2016
juliol de 2023

Moixent – Refugi municipal - Parc i font Travesia del Barranc – Sender Terres dels Alforins - Encreuament autovia - Camí vell de Cabdet - Barranc dels Juncarejos -Cases de los Juncarejos

Des del camí del cementeri travessem el poble per a dirigir-nos a l'alberg municipal. En aquest punt abandonem el poble pel camí de l’Estació de Baix, paral·lels al barranc dels Molins. Travessem l'autovia pel pontet de l’Estació i girar a l'esquerra paral·lels a l'autovia pel camí vell de Cabdet entre camps de secà.

Més endavant enllacem amb el camí dels Juncarejos i continuem per a remuntar el barranc del mateix nom fins a les Cases dels Juncarejos on efectuem un gir a l'esquerra per a seguir fins a aconseguir el límit del terme municipal, provincial i autonòmic.