PR-CV 272 SENDER A LA FONT DE LA CARÈNCIA

Entitat promotora: Ajuntament de Montserrat

23-04-2004
abril de 2021

Pantano - Embalse Cauce - Caseta de Simó - Casa Blanca Grande de Labranza - Fuente de La Querencia - Acueducto - Barranco de L´Agroix

Des del panell d'Inici de la ruta baixant unes escales i entrant en el barranc, comencem la marxa deixant el poliesportiu i un pantà i/o embassament a la nostra esquerra. El camí ens porta a un encreuament amb asfalt, que res més creuar-ho començarem una senda entre cultiu que ens ira allunyant del nucli de cases i ens endinsara en zona d'urbanitzacions mitjançant un camí de terra i grava que es convertirà en asfalt de carretera. La carretera l'abandonarem en un encreuament deixant arrere les urbanitzacions i començant una zona envoltats de cultius fins a arribar a la caseta de Simo, on girarem a esquerres prenent un camí de terra de nou entre vinyes, tarongers i ametlers. El camí ens farà arribar a una casa gran de cultiu amb parets blanques on tornarem a girar a la dreta. Després d'un bon tram de camí arribarem a la Font de la Caréncia, que dona nom a aquesta ruta. Seguint el camí i després d'un pas per xalets i diverses bifurcacions arribarem a un gran aqüeducte que ens acompanyara durant un bon tram. Continuarem caminant entre un canal d'aigua del Rio Magre, tarongers i cultius fins a arribar a zona de població que després d'un encreuament de carretera entrarem en el barranc de L´Agroix i ens portarà per una senda fins al punt final i d'inici d'aquesta ruta.