PR-CV 403 MORELLA - PEREROLES

Entitat promotora: Ayuntamiento de Morella

15-06-2011

Inicio PR-CV 216, cruce carceler - Mas de Repolles - Barrancs dels Plans - cova de Bocalar - cruce pista Carrascal - Portera Serra - cruce pista aerogeneradores - mas Torre Ciprés (enlace PR-CV 375)

La sendera PR-CV 403 ix des de la Serra de Sant Isidre per on transcorre el PR-CV 216 que va fins a Xiva, iniciarem la nostra sendera cap a la dreta dirigint-nos cap al Mas de Ripollés deixant a la nostra esquerra la pista que es dirigeix cap al Mas de Carceller i continuant el tram de pista que discorre per la finca, deixarem la pista per a desviar-nos a l'esquerra romanent paral·lels al Mas, passant per l'interior d'un bosc d'alzines per a després d'una suau pendent iniciar un descens cap al Barranc dels Plans, finalitzant el descens trobant-nos enfront de nosaltres les Coves de Bovalar (antics corrals per al bestiar), per a iniciar novament l'ascens fins a aconseguir la pista forestal on ens desviarem a la dreta direcció la Masia del Carrascal durant uns 1400 metres fins a trobar-nos amb un mur de pedra, creuarem per la Portera Serra per a continuar per una sendera en zig-zag per dins d'un bosc espés de carrasques en alguns trams en forma de túnel passant per l'interior, fins a trobar-nos amb un mur de pedra a la nostra esquerra pel qual continuarem paral·lel a ell, i on comença a planejar la sendera amb un lleuger ascens fins a arribar a la pista dels Aerogeneradors, la que creuarem desviant-nos lleugerament uns metres a l'esquerra per a novament iniciar el descens direcció al Mas Torre Ciprés, creuant pels seus prats i la pista d'accés a la finca fins a aconseguir de nou la pista dels Aerogeneradors i fi del nostre recorregut en l'encreuament amb el PR-CV 375 que es dirigeix a Pereroles.