SL-CV 154 ASSUT DE MUTXAMEL - ASSUT DE SANT JOAN

Entitat promotora: Ayuntamiento de Mutxamel

15-10-2010
juliol de 2020

Área recreativa La Sabateta - Assut de Mutxamel - Pont Cinc Ullals - Pont de Busot - Assut de Sant Joan

Iniciem el recorregut en l'Àrea Recreativa de la Sabateta, mateix punt d'inici per a la sender SL-CV 153.Descendim fins a l’Assut de Mutxamel i la nostra ruta continua cap a la dreta, passant per" Els lladres de l'Assut", sempre en descens al costat del llit del riu Montnegre. Continuem caminant per la senda paral·lela a una antiga séquia, passarem sota els ponts de l'AP-7, on travessarem el riu al seu marge esquerre fins a arribar al Pont dels Cinc Ullals. Seguint el llit arribem al" Llavador d'Arena" i travessarem el riu al seu marge dret, continuem fins a passar el Pont de Busot. Passarem per un xicotet bosc de matoll de ricí arribant al Pont de Bonalba, tornant a travessar el riu al seu marge esquerre just abans de creuar el pont, per a pujar a la carretera i accedir a la Casa de l'Assuter, punt final d'aquesta ruta que coincideix amb el principi del SL-CV 156 Assut de Sant Joan - El Cantalar.