SL-CV 49 SENDA DEL VEDAT

Entitat promotora: Ayuntamiento de Torrent

15-01-2004
juny de 2021

Centro Educación Ambiental - Cañada del Llop - Cruce carretera - Camí del Romeral - Arboretum - Muntanya de Cabrera - La Devesa - El Pleyade - El Balcó - Urbanización - Centro Educación Ambiental

Partim des dels panells d'inici que estan situats, just darrere de la paret situada en el costat Sud-oest de les instal·lacions del Centre d'Educació Ambiental Natura i Cultura, en el Vedat. Des d'ací ens dirigim rumb N, per la senda que ens portarà fins a la Canyada del Llop. A uns 100 m. prendrem rumb NE, i uns 140 m. després, ja rumb O, per a arribar fins a la Canyada.
Una vegada ací, prenem la senda que, rumb N, ens portarà a travessar la carretera (Camí del Romeral). Res més creuar-la, girem a la dreta per la senda paral·lela a la carretera, per a en uns 50 m. desviar-nos a l'esquerra, rumb NE, on en uns 150 m. arribarem a l'àrea del Arboretum. Una vegada travessat el Arboretum, seguirem la senda, direcció a la Muntanyeta de Cabrera que en sentit contrari a les agulles del rellotge, la vorejarem recorrent una distància d'uns 900 m. Després rumb NO, i després ES, i després d'un recorregut d'uns 1.100 m. vorejarem una xicotet bosc. Una vegada la sendera queda obert a la carretera, girem a la nostra dreta, per a travessar la carretera de nou i dirigir-nos cap a la Devesa. Des d'ací, i sempre rumb S, ens dirigim cap a l'àrea del Pleyade, on la sendera voreja el col·legi del mateix nom. Una vegada sobrepassat aquest col·legi i sempre rumb S, i uns 500 m. més endavant arribarem fins a l'encreuament amb el Carrer del Gessamí, el qual creuarem i vorejant un deposite d'aigua per la cara Sud, i després N., ens portarà fins a un carrer molt estret i només per als vianants que entre habitatges de xalets, ens portarà fins a la urbanització del Balcó, la qual travessarem pel seu carrer principal fins a arribar la parteix S. del Centre d'Educació Ambiental.