SL-CV 60 SENDA AL CASTELL DE REBOLLET

Entitat promotora: Ayuntamiento de la Font d'en Carròs

Estat de l'homologació: Control de qualitat condicionat

Després de les revisions efectuades per part dels tècnics de senders, aquest sender ha sigut 'condicionat' en detectar-se algunes deficiències de senyalització horitzontal (marques de pintura) i/o vertical (pals direccionals i panells informatius) o de continuïtat per a ser recorregut seguint exclusivament les senyals. Aquest fet ha sigut comunicat al promotor del sender.
Per seguretat, i mentre duren els treballs d'adequació, es recomana extremar l'atenció en el seguiment del recorregut. A més, els esports de muntanya impliquen riscos derivats de la pròpia activitat i de l'entorn en el qual es realitzen, que són assumits totalment per cada esportista, per a això han de formar-se, planificar-se, equipar-se adequadament i fer un ús responsable dels senders.

La nostra senda transcorre per zones de muntanya del terme municipal i un tram de la urbanització del Tossal Gros, trobarem antigues muralles i el castell, en la part central del nostre recorregut caminarem ascendint fins a arribar al serral i a partir d'ací en descens fins al punt final del nostre recorregut.

15-11-2005
juliol de 2017

Inicio - Parque El Calvario - Murallas de Rafali - Senda del Castell - Font del Sarvatxo - Castel del Rebollet - Urbanizacion Tossal Gros - Collado Barranc Fondo - Raco de la Muriona - Final - Parque El Calvario

Partim des del Parc El Calvari, direcció a l'antiga Muralla del Rafalí punt des del qual es va originar la població. Seguirem per l'antiga Senda del Castell direcció al Castell del Rebollet amb trams de senda i desembocant en un camí de terra que comença a ascendir amb forta inclinació. Creuarem pel Barranc de l’Algepsar i començarem de nou a pujar, passarem per un depòsit d'aigua i seguint el camí donarem amb el Castell del Rebollet. Des del Castell del Rebollet tornem arrere pel mateix tram caminat fins al camí anterior fins a arribar a la urbanització del Tossal Gros en la qual recorrerem algunes dels seus carrers per a endinsar-nos de nou en la muntanya. Caminarem per terreny de muntanya, bancals, marges de pedra seca, pinedes, etc, costera avall per a acabar de nou al Parc El Calvari.