PR-CV 38 TAVERNES DE LA VALLDIGNA - FONT DE LA SANGONERA - ALT DE LES CREUS - TAVERNES DE LA VALLDIGNA

Entitat promotora: Centre Excursionista de Tavernes de la Valldigna

1 valoració

Recorregut circular des de Tavernes de la Valldigna pujant al Alt dels Creus per la senda de Amoladors i baixant per les Fontetes de Cantus.

15-10-1994
octubre de 2022

• Serra de Corbera (ZEC - Zona de Especial Conservació)
  • Sierra de Corbera (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)

Tavernes de la Valldigna – Canal de defensa – Senda Amoladors – Font de la Sangonera – Alt de les Creus – Fontentes de Cantus – Tavernes de la Valldigna

Des del panell d'inici pugem al canal de defensa caminant paral·lels a ell per la nostra dreta. Ens trobarem amb la senda que baixa per la nostra dreta des de les Fontetes de Cantus i que serà per on baixarem després. Nosaltres continuem paral·lels al canal de defensa fins que s'acaba. Seguirem les indicacions del sender fins a arribar a l'inici de la Senda del Amoladors per la qual ascendirem en forta pujada al llarg de bastants llaçades. Una vegada acabem la forta pujada seguirem les indicacions cap a la Font de la Sangonera. Des de la font seguirem les indicacions cap a l’Alt de la Creu. Des d'ací seguirem les indicacions cap als Fontetes de Cantus i continuem seguint les indicacions per baixar a Tavernes de la Valldigna.