SL-CV 167 RUTA DEL AGUA - MOLINOS DE ALBORACHE

Estat de l'homologació: En vigor

15-03-2021

Informació meteorològica:

Alborache (Parc San Jaime) - Riu de Buñol - Molino Luz - Charco Azul - Alberg Actio - Urb. Fuente del Mico - Alborache (Parc San Jaime)

El sender parteix del Parc de Sant Jaume en el nucli urbà d'Alborache per a eixir de la localitat pel carrer Puente i prendre el primer carrer a l'esquerra que baixa cap al riu Buñol. En l'encreuament pugem un xicotet tram fins a una nau abandonada i, per la dreta deixem l'asfalt per a baixar al llit. Travessem el riu per un pont just davall del pont de la CV-415 i remuntem el riu per la coneguda com a ruta dels Molins: Zanón, de la Llum, Galan, etc. Passat aquest últim eixim de la frondosa vegetació. A l'altura de la Cooperativa està el desviament a la Font de la Mesquita. Nosaltres seguim recte per a passar per l'alberg rural ACTIO i fins la CV-425 que prendrem a l'esquerra per la part interior de la barana a buscar un pas inferior per creuar-la. En l'altre costat, l'SL-CV 31 va per la dreta i nosaltres per l'esquerra per travessar la urbanització Santiago Apostol i entrar a Alborache per l'Av. València que seguirem fins el desviament de la C/ Reverend José Vinat per a girar en la C/ Reverend José Cuenca. Res més creuar el barranc prenem a l'esquerra el C. Yátova i, poc més endavant, en una placeta, el C. Macastre a la dreta fins al parc de Sant Jaume.