PR-CV 110 ELS ANOUERS

Entitat promotora: Centre Excursionista de Crevillent

Sender que recorre la meitat oest de la Serra de Crevillent per el seu cordal, podent ascendir als cims de la Mitjada, El Picatxo o el Sant Juri amb unes magnífiques vistes a la Vega Baixa. La baixada es realitza per la vessant nord de la Serra del Raig.

15-03-1997
maig de 0022

• Coll de Sant Juri (Microreserva de flora)
  • Serra de Crevillent (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)
  • Serres del Sud d'Alacant (ZEPA - Zona d'Especial Protecció per a les Aus)
Informació meteorològica:

Àrea Recreativa de San Cayetano. Parc de Muntanya - Variant de pujada a la Mitjana – Pujada al cim del San Cayetano (Enllaç PR-CV 278 y GR 330) - Variant de pujada al Sant Juri. - Baixada del Sant Juri (enllaç GR 330, PR-CV 278 y PR-CV 110) - Enllaç PR-CV 278 – Camí de Catí - Enllaç PR-CV 108 y GR 330 - Enllaç PR-CV 108. -Àrea Recreativa de San Cayetano. Parc de Muntanya

Eixim al costat de l'ermita de Sant Gaietà buscant l'eixida del parc per un sender a la nostra dreta en direcció al cim del Picatxo. Trobarem trams d'escalons i xicotetes pedreres fins a arribar a la confluència amb la pujada al cim de la Mitjana que queda a l'esquerra. Continuarem ascendint una mica més buscant el coll del Sant Gaietà a la nostra dreta. Una vegada allí veurem el cim a la nostra esquerra. En aquest punt s'enllaça amb els senders GR 330 i el PR-CV 278. Seguirem cap a la dreta, direcció al Sant Juri, el qual deixarem a la nostra esquerra novament. Es pot ascendir a ell per la variant.
Recorrerem tota la serra de Crevillent pel vessant de solana fins a arribar a la carretera de Marchant on se separa el PR-CV 278. Una mica més endavant es torna a enllaçar amb el GR 330 per uns pocs metres separant-se de nou en arribar a l'enllaç amb el PR-CV 108. Seguirem el camí de la Costera de Catí fins a passar la microreserva de flora del coll de Sant Juri, en la solana de la Vella. Des d'aquest punt, on se separa el PR-CV 108, seguim el nostre PR per un caminet cap a la dreta (direcció Oest), per tota la falda nord de la Serra del Raig fins a arribar novament al parc de muntanya del Sant Gaietà.