GR 331 E09 MORELLA - HERBESET

Entitat promotora: Mancomunitat Comarcal Els Ports

Estat de l'homologació: En vigor

19-01-2021

Morella - Portal de Sant Miquel - Ermita de Santa Llúcia - El Aqüeducte - Enllaç PR-CV 216 - Mas de l´Aljub - Encreuament ctra. N-232 - Font de Vinatxos - Font de la Perpinyana - Peiró de Sant Antoni - Ctra. CV-105 - Herbeset

Eixim de Morella pel Portal de Sant Miquel, ens dirigim per la carretera passant per l'Ermita de Santa Llúcia al costat del Aqüeducte. Ho travessem com si anàrem per la carretera de Xiva, la qual abandonem immediatament per a seguir per les ruïnes de la conducció d'aigües, seguint en tot moment junt el PR-CV 215, fins a trobar-nos amb la sendera PR-CV 216 que ve de Xiva. Prenem a la dreta per a arribar a la ctra. N-232 la qual creuem per a arribar per la via pecuària a la Font de Vinatxos. Continuem a vegades creuant camins asfaltats fins a iniciar el descens a la Font de Perpinyana, passant per les masies de Carcellera i Torre Madó, arribant a la ctra. CV-105 just en el Peiró de Sant Antoni, seguim per la carretera fins a arribar a Herbeset.