GR 7 E29 CULLA - VISTABELLA DEL MAESTRAT

Entitat promotora: Generalitat Valenciana

Ruta que forma part dels Camins de Penyagolosa, amb caràcter històric-religiós com a part del camí de la rogativa de Culla a Sant Joan de Penyagolosa. En el recorregut passarem per diferents masos i el riu Montlleó.

Sender amb interés historicoartístic

abril de 2024
0570-3; 0569-4; 0592-2

• Penyagolosa (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)
  • Penyagolosa (ZEPA - Zona d'Especial Protecció per a les Aus)

Culla – El mal Passet. Camino de Vistabella – Ermita de Sant Bartomeu – Vistabella del Maestrat

Iniciem el nostre recorregut a Culla, creuem el barranc de Santa Maria pel camí del Mal Passet fins a arribar a un encreuament. Prendrem la senda cap a l'esquerra entrant en el camí de Vistabella per a arribar al mas de l'Alar i descendir fins al llit del riu Montlleó, el qual creuarem i ja en ascens passarem pels ginebres del mas de Campos fins a arribar a la pista del Boi.

Abandonarem la pista per una senda més amunt i en paral·lel arribarem a l'ermita de Sant Bartomeu. Entre sendes i camins arribarem al mas del Collado. En arribar al coll del Boi abandonem la pista (camí de Culla) i prenem la senda a la nostra esquerra.

Passarem pel mas de Salvador i el mas Vell, enllaçant de nou amb el camí de Culla que ens portarà al nostre punt final a Vistabella del Maestrat.