GR 332 E02 GR 332 E02 NAVARRÉS - BICORP

Entitat promotora: Mancomunitat de la Canal de Navarrés

1 valoració

Aquesta etapa connecta tres poblacions de la Canal: des de Navarrés a Quesa per a acabar a Bicorp. Passarem pel Paratge Natural Municipal de los Chorradores, el salt del Molino, el riu Escalona i el barranc del Barcal on en tots ells l'aigua és la protagonista i ens sorprendran les formacions d'arenisca roja que trobarem en el camí.

24-02-2023
maig de 2022

• Los Chorradores (Paratge Natural Municipal)
  • Muela de Cortes y Caroche (ZEC - Zona de Especial Conservació)
  • Muela de Cortes y el Caroche (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)
  • Sierra de Martés - Muela de Cortes (ZEPA - Zona d'Especial Protecció per a les Aus)

Navarrés – Cementeri – Los Chorradores – Mirador d’Escalona – Embassament d’Escalona - Salt del Molí – Font Caldes - Quesa - Riu Escalona – Carril de los Collados – Barranc del Manal - Cementeri - Bicorp

Prenem el carrer de l'Església fins a la plaça per a seguir pel carrer Reis Catòlics i el carrer Mestre Vicente Almor per a eixir de la localitat. Seguim pel camí del cementeri i continuar per l'esquerra. Passem per la granja de la Perdiz per a arribar al Paratge Natural Municipal de Los Chorradores. Des d'ací, toquem la CV-580 i per camins entre camps voregem el altico Redondo, entre pins passarem pel mirador d'Escalona i descendirem pel barranc fins al carril de la Cantera ja en l'embassament. Per una agradable pista prop del riu Escalona ens acostarem al salt del Molino i a la font Caldes abans d'arribar a Quesa. Creuem la població per a eixir pel carrer Sant Antoni i travessar el riu Escalona per uns tubs i pedres (zona inundable). Ara tenim una forta pujada fins a la zona coneguda com Los Albaidares. Seguim la pista i enllacem a l'esquerra amb el carril de los Collados per tornar a girar i continuar pel barranc del Manal on trobarem diverses formacions d'arenisca roja. No deixem el carril principal fins al cementeri de Bicorp al qual entrarem per l'antic safareig de la Chirrichana.