PR-CV 104 AGRES - CAVA DON MIGUEL

Entitat promotora: Ayuntamiento de Agres

1 valoració

Aquest recorregut uneix el municipi d'Agres amb la cava de Don Miguel, una construcció molt poc habitual per les seues grans dimensions sustentada per contraforts i amb una zona d'habitatge per als nevaters.

Sender amb interés mediambiental

15-01-1998
juny de 2023

• Serra de Mariola (Parc Natural)
  • Serra de Mariola y Carrascal de la Font Roja (ZEPA - Zona d'Especial Protecció per a les Aus)
  • Serres de Mariola i Carrascar de la Font Roja (LIC - LLoc de Importància Comunitaria)

Agres – Refugi Zamorano – Cava Don Miguel

Iniciem el recorregut des del carrer Sant Antoni, just enfront del consultori mèdic, per començar la pujada pel carrer Bocairent que ens portarà fins a la part alta de la població passant pel carrer Fuera, carrer Torreta Baixa i carrer Puríssima. Una vegada passades les últimes cases girem a dreta per continuar planejant pel camí asfaltat que ens portarà fins al paratge del refugi de Zamorano. Deixem el camí asfaltat per continuar a l'esquerra per un camí de terra que inicia la seua pujada junt al mateix refugi. Continuarem fins a trobar un encreuament de camins on girarem a dreta i suavitza la pujada fins a enllaçar amb el sender que ens portarà fins la Cava de Don Miguel.